Fenerbahçe

Özür diledi formayı aldı

Teknik direktör Jose Mourinho'yla tartışma yaşayan Allan Saint-Maximin, özür dilemesinin ardından iki maç sonra takıma döndü.

Teknikdirektör Jose Mourinho’yla tartışma yaşayan Allan Saint-Maximin, özür dilemesinin ardından iki maç sonra takıma döndü. Fransız oyuncu, Avrupa Ligi’ndeki Glasgow Rangers ve milli ara öncesindeki Samsunspor mücadelelerinin kadrolarına alınmamıştı. Maximin, dünkü mücadeleye yedek başladı, 72’de Talisca’nın yerine oyuna girdi.

Bir Cevap Yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Göz Atmanız Gerekenler