Teknikdirektör Jose Mourinho’yla tartışma yaşayan Allan Saint-Maximin, özür dilemesinin ardından iki maç sonra takıma döndü. Fransız oyuncu, Avrupa Ligi’ndeki Glasgow Rangers ve milli ara öncesindeki Samsunspor mücadelelerinin kadrolarına alınmamıştı. Maximin, dünkü mücadeleye yedek başladı, 72’de Talisca’nın yerine oyuna girdi.
- Ana Sayfa
- Süper Lig Takımları
- Fenerbahçe
- Özür diledi formayı aldı
Özür diledi formayı aldı
-
Yazan: Alaturka Spor - 3
- 0

Yorum Yap
Benzer İçerikler
-
Dirt Kuyt Fenerbahçe'de! İşte ilk sözleri...
Yazan: Alaturka Spor 9 dakika önce -
Fenerbahçe ile TFF arasında fikstür görüşmesi
Yazan: Alaturka Spor 54 dakika önce -
Fenerbahçe'de flaş Diego Carlos gelişmesi!
Yazan: Alaturka Spor 2 saat önce -
Fenerbahçe'nin kamp kadrosu açıklandı!
Yazan: Alaturka Spor 2 saat önce -
Fenerbahçe, Amara Diouf'u resmen açıkladı!
Yazan: Alaturka Spor 3 saat önce -
Fenerbahçe kafilesine Düzce'de çoşkulu karşılama!
Yazan: Alaturka Spor 3 saat önce