Beşiktaş’a basketbolda müjdeli haber geldi. Fransız ekibi Monaco’nun geçici olarak EuroLeague’den ayrılmasıyla oluşan boşluğu, 13 hissedar kulübün oy birliğiyle Beşiktaş doldurdu. EuroLeague yönetimi ve kulüp hissedarları, yoğun maç takvimini hafifletmek amacıyla takım sayısını 19’a düşürme seçeneğini ciddi şekilde değerlendirdi ama dün yapılan Euroleague Commercial Assets Yönetim Kurulu toplantısında Beşiktaş, Fenerbahçe ve Anadolu Efes’in ardından Türkiye’yi temsil eden üçüncü kulüp oldu. Siyah beyazlılar, 2025-26’da EuroCup’ta finale yükselmiş ancak finalde Bourg’a kaybederek 2. olmuştu. Normal şartlarda EuroLeague bileti alma şansı bulunan Fransız temsilcisi Bourg’un ise bu hakkı kullanmayacağını açıklaması, Beşiktaş’ın önünü açan gelişmelerden biri oldu.
“ÜST SIRALARI HEDEFLEYECEĞİZ”
Beşiktaş Basketbol Faaliyetlerinden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Özkan Arseven, EuroLeague müjdesinin ardından A Spor’a konuştu. Arseven, “Alt sıralarda averaj takımı olmak gibi bir niyetimiz yok. Üst sıraları hedefleyeceğiz. İlk hedefimiz playoff’lar, sonrasında şampiyonluk yolu Beşiktaş’ı bekliyor diyebilirim” diye umut dağıttı.
