Galatasaray Başkanı Dursun Özbek konuşuyor | CANLI

Dursun Özbek, Galatasaray Olağanüstü Genel Kurul Toplantısı’nda açıklamalarda bulunuyor.

İŞTE ÖZBEK’İN SÖZLERİ;

“TARİHİ BİR DÖNEM YAŞIYORUZ”

“Olağanüstü genel kurul toplantımızda bir aradayız. Yine kulübümüz için çok önemli kararlar alacağımız bugünde bizlerle birlikte olan tüm üyelerimize teşekkür ediyorum. Geriye dönüp baktığımızda, yalnızca sportif başarılarla değil, kurumsal dönüşüm anlamında da tarihi bir dönemi birlikte yaşadığımızı görüyoruz.

“BİZ BAŞARIYI YALNIZCA KUPALARLA ÖLÇMEDİK”

“Futbolda üst üste kazandığımız şampiyonluklar, Avrupa’da yeniden güçlü bir Galatasaray kimliği, kadın voleybol takımımızın Avrupa şampiyonluğu ve amatör branşlarda kazandığımız sayısız kupalar. Bunların her biri hepimizi gururlandırıyor. Ancak biz başarıyı yalnızca kupalarla ölçmedik. Kupalar önemlidir ancak onları kalıcı kılacak olan güçlü bir kulüp yapısıdır. Kalıcı başarı; güçlü tesislerle, güçlü mali yapı ile ve geleceği planlayan bir yönetim anlayışı ile mümkündür. Göreve geldiğimizden bugüne kadar Galatasaray’ın yarınlarını da inşa etmeye çalışıyoruz. 4 yıldır sizlerden aldığımız yetkilerle önemli projeleri hayata geçirdik.”

“VERDİĞİMİZ SÖZLERİ YERİNE GETİRMEK İÇİN ÇALIŞTIK”

“Göreve geldiğimizden bu yana, her zaman aynı anlayışla hareket ettik. Sizlerden hiçbir zaman ne yaptığımızı bilmeden bize güvenmenizi istemedik. Hedeflerimizi anlattık, sonra verdiğimiz sözleri yerine getirmek için çalıştık. Bugün A takımımız, Avrupa standartlarında inşa ettiğimiz Kemerburgaz Tesisleri’nde çalışmalarına devam ediyor. Aslantepe Projesi’nin temelini attık. Mecidiyeköy’deki projeyi tamamlama aşamasına geldik, Riva’da ikinci etap inşaatı tüm hızıyla devam ediyor. Bu arazimizin en iyi şekilde değerlendirilmesi için tüm çalışmaları yaptık. Florya’da kulübümüzün geleceği adına önemli yatırımlar gerçekleştirdik. Adamızın tapusunu aldık, tüm altyapı ve imar sorunlarını çözdük. Bu vesileyle Adamızda var olan hukuki sorunların çözülmesinde emeği geçen geçmiş yönetimdeki arkadaşlarıma buradan teşekkür gönderiyorum. Kalamış’ta gerekli iyileştirmeleri yaptık. Bu süreçte kulübümüzün mali bağımsızlığa ulaşması açısından en önemli hamleyi yaptık ve Bankalar Birliği anlaşmasından çıktık. Bunları yaparken tek bir hedefimiz vardı. Galatasaray’ın sahip olduğu değerleri korumak, büyütmek ve gelecek nesillere gurur duyacağımız çok daha güçlü bir kulüp bırakmak. Değerli Galatasaraylılar, bu dönemde en iyi teklifleri veren firmalarla ilerledik. Her ihtiyacımız olduğunda Galatasaraylılar sahip olduğu güç ve imkanlarla bize destek oldular. Bize destek olan tüm sponsorlarımıza, tüm Galatasaraylılara en içten teşekkürlerimi gönderiyorum.”

Exit mobile version