G.Saray’ın Uruguaylı orta sahası Lucas Torreira, ülkesinde bir radyo kanalına konuştu. Torreira, “Galatasaray’da mutluyum ve sözleşmemi uzatma konusunda çok istekliyim. Sözleşmemin bitmesine 2 yıl var ama ailem çok mutlu. Babam çok seviyor, arkadaşlarım da” dedi. Deneyimli yıldız, “Derbiler inanılmaz. 2 yıl önce İcardi sakattı ama F.Bahçe taraftarları statta Wanda’nın şarkısını çaldılar. ‘Bunu nasıl akıl ediyorlar, nasıl yapıyorlar?’ dedim” diye anlattı.
- Ana Sayfa
- Süper Lig Takımları
- Galatasaray
- Galatasaray’da mutluyum
Galatasaray’da mutluyum
-
Yazan: Alaturka Spor - 1
- 0

Yorum Yap
Benzer İçerikler
-
Aslan'da yetki günü
Yazan: Alaturka Spor 37 dakika önce -
Galatasaray'a 20'lik golcü! İşte kulübünün bonservis talebi
Yazan: Alaturka Spor 2 saat önce -
Como'nun gözü Sanchez'de
Yazan: Alaturka Spor 2 saat önce -
Jupp Derwall unutulmadı
Yazan: Alaturka Spor 2 saat önce -
Gabriel Sara’ya tebrik mesajı
Yazan: Alaturka Spor 2 saat önce -
Franculino Dju iddiası
Yazan: Alaturka Spor 2 saat önce