Trabzonspor

İlk takım oldu

1975-76 sezonunda Trabzonspor, Türkiye 1. Futbol Ligi'ni 43 puanla zirvede tamamlayarak İstanbul dışından şampiyon olan ilk takım oldu.

1975-76 sezonunda Trabzonspor, Türkiye 1. Futbol Ligi’ni 43 puanla zirvede tamamlayarak İstanbul dışından şampiyon olan ilk takım oldu. Böylece Türk futbolunda yıllardır süren düzen değişti ve Anadolu’nun sesi en üst seviyeden duyuldu.

Bir Cevap Yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Göz Atmanız Gerekenler