Beşiktaş

Jimnastikte 29 madalya

23'üncü Rhythmic Gymnastics Open Championship Princess Cup Yarışması, Azerbaycan'ın başkenti Bakü'de yapıldı. Beşiktaş Jimnastik Takımının sporcuları, yarışmalarda 18 altın, 6 gümüş ve 5 bronz olmak üzere toplam 29 madalya aldılar. Kulüpten yapılan açıklamada, "Camiamızı gururlandıran antrenör ve sporcularımızı tebrik eder, başarılarının devamını dileriz" dedi.

23’üncü Rhythmic Gymnastics Open Championship Princess Cup Yarışması, Azerbaycan’ın başkenti Bakü’de yapıldı. Beşiktaş Jimnastik Takımının sporcuları, yarışmalarda 18 altın, 6 gümüş ve 5 bronz olmak üzere toplam 29 madalya aldılar. Kulüpten yapılan açıklamada, “Camiamızı gururlandıran antrenör ve sporcularımızı tebrik eder, başarılarının devamını dileriz” dedi.

Bir Cevap Yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Göz Atmanız Gerekenler