Galatasaray

Şampiyonluk istiyoruz

Galatasaray Basketbol Takımı Genel Menajeri Ömer Yalçınkaya, "Galatasaray Kulübü olarak hedefimiz her zaman en yukarısı. Final oynayıp şampiyon olmak istiyoruz. Bu yolu da Karşıyaka maçı ve ardından Fenerbahçe Beko ile yarı final oynayıp kupaya uzanmak istiyoruz" dedi.

Galatasaray Basketbol Takımı Genel Menajeri Ömer Yalçınkaya, “Galatasaray Kulübü olarak hedefimiz her zaman en yukarısı. Final oynayıp şampiyon olmak istiyoruz. Bu yolu da Karşıyaka maçı ve ardından Fenerbahçe Beko ile yarı final oynayıp kupaya uzanmak istiyoruz” dedi.

Bir Cevap Yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Göz Atmanız Gerekenler