Galatasaray

Galatasaray’da mutluyum

G.Saray'ın Uruguaylı orta sahası Lucas Torreira, ülkesinde bir radyo kanalına konuştu. Torreira, "Galatasaray'da mutluyum ve sözleşmemi uzatma konusunda çok istekliyim. Sözleşmemin bitmesine 2 yıl var ama ailem çok mutlu. Babam çok seviyor, arkadaşlarım da" dedi. Deneyimli yıldız, "Derbiler inanılmaz. 2 yıl önce İcardi sakattı ama F.Bahçe taraftarları statta Wanda'nın şarkısını çaldılar. 'Bunu nasıl akıl ediyorlar, nasıl yapıyorlar?' dedim" diye anlattı.

G.Saray’ın Uruguaylı orta sahası Lucas Torreira, ülkesinde bir radyo kanalına konuştu. Torreira, “Galatasaray’da mutluyum ve sözleşmemi uzatma konusunda çok istekliyim. Sözleşmemin bitmesine 2 yıl var ama ailem çok mutlu. Babam çok seviyor, arkadaşlarım da” dedi. Deneyimli yıldız, “Derbiler inanılmaz. 2 yıl önce İcardi sakattı ama F.Bahçe taraftarları statta Wanda’nın şarkısını çaldılar. ‘Bunu nasıl akıl ediyorlar, nasıl yapıyorlar?’ dedim” diye anlattı.

Bir Cevap Yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Göz Atmanız Gerekenler